ایرانیان مارکتینگ

این وبلاگ اطلاعاتی دربارۀ مارکتینگ به شما می دهد

ایرانیان مارکتینگ

این وبلاگ اطلاعاتی دربارۀ مارکتینگ به شما می دهد

بایگانی
با سلام خدمت دوستان گرامی
اینجانب سید جواد گل چهره ، دارای مدرک کارشناسی مهندسی مواد - گرایش متالورژی صنعتی ، از دانشگاه شیراز می باشم. اینجانب دارای سوابق کاری در سمت های کارشناس ، سوپر وایزر و رئیس تولید و همینطور کارشناس ارشد تحقیق و طراحی در یکی از بزرگترین شرکتهای ریخته گری کشور بوده ام. ضمنا طی همین دوره کاری راهبر پروژههای مختلفی از جمله تولید محصول گرمایشی جدید به نام پکیج گرمایشی مدولار و موارد دیگر بوده ام.  به دلیل علاقه ایی که به مباحث فروش و بازاریابی داشتم، فیلد کاری خود را عوض کرده و در شرکتی فعال در صنایع شیمیایی - صنعت پلی یورتان - در قسمت فروش مشغول فعالیت شدم.

برای توسعه علاقه مندیها و کسب موفقیت شغلی و به امید کارآفرین شدن و به خاطر اینکه علاقه به تحصیل در مدیریت کسب و کار داشتم تصمیم به گذراندن دوره مدیریت کسب و کار -MBA - در موسسه ماهان گرفتم و در حال حاضر از محضر اساتید گرامی این موسسه - که اغلب از کارآفرینان و خبرگان هم می باشند - استفاده می نمایم.

اینجانب آماده ارائه خدمات مشاوره ایی در زمینه های مختلف از جمله مهندسی متالورژی و ریخته گری ، مباحث مدیریتی ازجمله مدیریت بهینه سایتها ، بهره وری تولید ، فروش و بازاریابی و مشاوره هایی در زمینه سیستمهای یکپارچه و ایزو به عزیزان می باشم.

ارادتمند
سیدجواد گل چهره
09126309038
jgolchehreh@yahoo.com
jgolchehreh@gmail.com